DL382 S-TRONIC (0CK / 0CL / 0CJ / 0HK)

15.07.2022Grzegorz Szulc

DL382 S-TRONIC (0CK / 0CL / 0CJ / 0HK)

Dodaliśmy obsługę nowego sterownika oraz naprawę kopiowanie klonowanie TCU TEMIC DL382 DL382+ VW/AUDI DSG 7 Gear

 - Kompletny odczyt i zapis Micro,
 - Kompletny odczyt i zapis eepromu,
 - Klonowanie

Także Chiptuning, modyfikacja sterownika skrzyni biegów, podniesienie    punktów zmiany biegów oraz czasu zmiany biegu.  Wszystko po to, by jazda była bardziej komfortowa dla kierowcy oraz by przedłużyć żywotność skrzyni biegów.Oferujemy także naprawę mechatroniki, kopiowanie, dopisywanie do auta pod Vin .

DL382 S-TRONIC INFORMACJE
7-BIEGOWA KONFIGURACJA PODŁUŻNA Z MOKRYM SPRZĘGŁEM O MOCY DO 400 - 500 NM NP.  AUDI A4, A5, A6 I Q5

DL382 S-tronic to całkowicie nowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów opracowana przez Audi AG.  Skrzynia ta została wprowadzona w dwóch wariantach podczas premiery Audi A6 ultra (typ 4G) w 2015 roku: z napędem na przednie koła (0CK) i wariantem quattro (0CL).  Następnie przekładnia 0CK została rozwinięta do nowego wariantu (0CJ), który wykorzystuje technologię shift by wire i została wprowadzona do Audi Q5 (typ FY).  Te warianty są zaprojektowane i przystosowane do momentu obrotowego silnika do 400 Nm.

Najnowszym i najmocniejszym wariantem skrzyni DL382 jest DL382+ (0HL i 0HK).  Różne modyfikacje i ulepszenia zostały wprowadzone przez Audi w celu podniesienia momentu obrotowego z 400 Nm do 500 Nm.  DL382+ jest przeznaczony do silników umieszczonych wzdłużnie o momencie obrotowym do 500 Nm, takich jak najnowsze generacje 2019- Audi A4, A5, A6 i A7 (typ 4K).


DL382 PROBLEMY NAJCZĘSTSZE PROBLEMY

Zmiany biegów przy zbyt niskich obrotach
Agresywny/nierówny start. 
Szarpanie przy ruszaniu. Szarpanie przy zmianie z 1-2. Pukanie przy dodaniu i odpuszczaniu gazu. 
Uderzenie podczas hamowania tuż przed zatrzymaniem
Wibracje sprzęgła i poślizg
Komunikat o błędzie skrzyni biegów na desce rozdzielczej
Pojazd w ogóle się nie porusza. 

Punkty Zmiany Biegów    

Denerwuje Cię utrzymywanie niskich obrotów silnika, odczuwasz wibracje przy niskich prędkościach lub masz wrażenie, że Twój samochód ma tzw. Turbo Laga ?  
Wielu użytkowników Audi boryka się z tymi problemami, które często odbiegają od idealnego komfortu jazdy. Możemy Ci pomóc, nasza firma oferuje  usługi, które mogą być dokładnie tym, czego potrzebujesz: optymalizacja oprogramowania skrzyni biegów.

Niskie obroty i wibracje podczas jazdy mogą być czymś więcej niż tylko uciążliwością. Często wskazują one na głębsze problemy w układzie napędowym pojazdu, zwłaszcza w samochodach wyposażonych w zaawansowane skrzynie biegów Audi takie jak S-Tronic OCK OCL itp. Problemy te mogą prowadzić do zwiększonego zużycia, szczególnie kluczowych elementów, takich jak dwumasowe koło zamachowe, przeguby napędowe, sprzęgło oraz panewki wału korbowego. 

Jak możemy pomóc :-) 

- >> Modyfikacją oprogramowania skrzyni biegów oznacza zmianę zarządzania zmianami dotyczącymi tego, kiedy i w jaki sposób skrzynia biegów powinna zmieniać biegi w samochodzie.  Oprogramowanie kontroluje sposób i czas zmiany biegów oraz wpływa na momenty zmiany biegów, czyli prędkość obrotową silnika. Jeśli to oprogramowanie nie zostanie zoptymalizowane, może prowadzić do nieefektywnej zmiany biegów, większego zużycia paliwa i zmniejszenia komfortu jazdy, co jest powszechne w przypadku oprogramowania seryjnego, ponieważ dziś stara się ono jedynie spełniać standardy. 

 

Dzięki optymalizacji oprogramowania naszej skrzyni biegów można znacznie poprawić wrażenia z jazdy i co najważniejsze wydłużyć żywotność całego układu napędowego, a w niektórych przypadkach nieznacznie zmniejszyć zużycie paliwa, szczególnie w silnikach benzynowych. 

Zapraszamy do przeczytania opinni osób zadowolonych na naszym profilu na Gogle Maps.

Numery niektórych części 

0CK325031, 0CK141063, 0CK325149D, 0CK325121D
0CK321439A
0CK325421A
0CK325443
0CK325444
0CK325445 
0CK325446
0CK325201D
0CK325371D
0CK325107F
0CK927523
0CK321371A
0CK301191A
G055529A2
G052549A2
0CJ927156
0HK927156B

 

Znajdź nas na
Znajdź nas na